domingo, 7 de febreiro de 2016

Caricatura

Ola a todos!

Esta tarefa de informática consistía en distorsionar una foto propia ou non (se non usabas unha imaxe propia restaba 50 puntos de 100, que me parece un pouco esaxerado) e distorsionala con Gimp ou calquera outra aplicación.

Eu fixen esta tarefa con Gimp, igual que as dúas anteriores. En colaboración co meu compañeiro David Fernández, distorsionei o meu rostro. Para facelo vin varios tutoriais en Youtube que me axudaron a facelo.

Como as tarefas anteriores nas que traballamos con Gimp, esta pareceume moi fácil de facer por calquera e ademais moi divertida.

Esta é a foto que decidín distorsionar:




Para distorsionar unha imaxe con Gimp tes que ir a "Filtros" e despois a "IWarp". Unha vez aí, podes facer medrar, encoller, xirar en remuíños... o que ti queiras. Eu optei por encoller a boca, o nariz e as meixelas e aumentar a frente. O resultado foi o seguinte:





Finalmente, xuntei as dúas imaxes nun collage cunha aplicación do meu móbil para apreciar mellor o cambio.

Ningún comentario:

Publicar un comentario