xoves, 26 de novembro de 2015

Código QR

Ola a todos!

Esta tarefa consistía na creación dun código QR que enlazase ao noso propio blogue, como fixen eu, ou a lista de reprodución de YouTube ou SoundCloud dos traballos participantes no III Concurso Escolar de curtas e vídeos contra a violencia de xénero.

Para crealo axudeime dun xerador de códigos QR online co que me resultou moi rápido e fácil de usar, chamado UnitagQREste xerador de códigos QR ofréceche algunhas plantillas sobre as que podes crear o teu propio código. Tes unha infinidade de posibilidades: cambiarlle a cor, a forma, poñerlle un logotipo no interior...

De todas as opción das que dispoñía, eu decanteime por insertar unha imaxe de fondo e, sobre ela, diseñar a forma do meu código. Escollín unha foto do meu entrenador do C.B. Culleredo. Despois, modifiquei a forma do módulo e dos ollos para que quedase máis estético. Outra opción era insertar un logotipo no centro, pero non estaba menos valorado á hora de corrixir a tarefa.

Eu penso que esta tarefa axudounos a saber un pouco máis sobre os códigos QR que nos axudará nun futuro, xa que agora podemos atopar un código destes en moitos lugares.
QR Code


Ningún comentario:

Publicar un comentario